„GARDEN24.LT“ ELEKTRONINĖS PREKYBOS TAISYKLĖS
1. BENDROSIOS NUOSTATOS
1.1. Šių elektroninės prekybos Taisyklių paskirtis – suteikti UAB „Magus LT“, juridinio asmens kodas 302488829, registruotos buveinės adresas: Saulėgrąžų g.18, Kaunas, LT – 46326, elektroninės parduotuvės „garden24.lt‘, kurios adresas: www.garden24.lt, pirkėjams ir kitiems asmenims informaciją apie parduodamų prekių ir paslaugų pirkimo – pardavimo sąlygas.
1.2. Šios Taisyklės yra privalomos sudarant Sutartis tarp Pardavėjo ir Pirkėjo dėl Prekių įsigijimo. Pirkėjas, prieš priimdamas sprendimą atlikti Prekių užsakymą elektroninėje parduotuvėje „garden24.lt“ privalo atidžiai perskaityti šias Taisykles ir visas jose pateiktas nuorodas į „garden24.lt“ informacines skiltis. Atsakomybė už nesusipažinimą arba netinkamą susipažinimą su Taisyklėmis tenka Pirkėjui.
1.3. Pirkėjas privalo sutikti su Taisyklėmis bei Privatumo politika. Jei Pirkėjas atsisako susipažinti ir sutikti su Taisyklėmis ir Privatumo politika, Pirkėjas negali užbaigti Prekių įsigijimo užsakymo ir sudaryti Sutarties.
2. PREKIŲ UŽSAKYMAS IR SUTARTIES SUDARYMAS
2.1. Pirkėjas turi teisę užsakyti pasirinktas prekes „garden24.lt“ elektroninėje parduotuvėje, įdėjęs jas į prekės pirkimo krepšelį, taip pat sukūręs savo asmeninę pirkėjo paskyrą elektroninėje parduotuvėje ir prisijungęs prie savo asmeninės Pirkėjo paskyros.
2.2. Elektroninėje parduotuvėje „garden24.lt“ pateikiamos Prekių nuotraukos yra informacinio pobūdžio. Tikroji prekių išvaizda gali skirtis dėl Pirkėjo įrenginio, naudojamo užsakymo pateikimui, ekrano rezoliucijos ar spalvų iškraipymo. Pardavėjas siekia pateikti maksimaliai tikrovę atitinkančius Prekės iliustracinius atvaizdus, tačiau Pirkėjas supranta, kad Prekė realybėje gali skirtis.
2.3. Prekės, pateikiamos elektroninėje parduotuvėje, yra prieinamos, jeigu jas galima įdėti į prekės pirkimo krepšelį. Tuo atveju, jei Pardavėjas nebeturi galimybės Pirkėjui pateikti jo užsakytos prekės, Pirkėjas nedelsiant apie tai informuojamas Pirkėjo nurodytu elektroniniu paštu ar kitomis priemonėmis ir Pirkėjo užsakymo vykdymas yra nutraukiamas. Pirkėjas aiškiai patvirtina, kad supranta, jog Prekės užsakymas gali būti atšauktas, o pinigai už Prekės užsakymą grąžinti Pirkėjui, jei Pardavėjas dėl nuo Pardavėjo nepriklausančių kliūčių negali pateikti Prekės pirkėjui.
2.4. Pirkėjas užpildo visus privalomus Prekės užsakymo pateikimo laukus ir atidžiai patikrina visą nurodytą informaciją, reikalingą Prekės užsakymo pateikimui.
2.5. Sutartis yra laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas išsirinkęs Prekę (ir/ar papildomą paslaugą) suformuoja prekių krepšelį, pasirenka Prekės užsakymo pristatymo bei apmokėjimo būdą ir sutikęs su šiomis Taisyklėmis paspaudžia nuorodą „Užsakyti“. Pirkėjui pateikus Prekės užsakymą, išsiunčiamas elektroninis laiškas su patvirtinimu apie Prekės užsakymo gavimą.
2.6. Pirkėjo Prekės užsakymas reiškia, kad užsakymas pradedamas vykdyti ir tikrinama Prekės pristatymo galimybė. Patikrinus pristatymo galimybę ir paruošus užsakymą, Pardavėjas patvirtina užsakymą, išsiųsdamas elektroninį laišką apie užsakymo patvirtinimą ir Prekės išsiuntimą Pirkėjo nurodytu adresu per kurjerį, į paštomatą ar Pirkėjui pasirinkus atsiėmimą iš Pardavėjo sandėlio Kauno m.
2.7. Jei Pardavėjas neturi galimybės įvykdyti Prekės užsakymo (dėl Prekės likučio trūkumo, Prekės tiekėjo atsisakymo pateikti Prekę arba dėl galimos Prekės kainos nurodymo klaidos elektroninėje parduotuvėje ir kt.), Pardavėjas nedelsiant informuoja Pirkėją jo nurodytu telefonu ar elektroniniu paštu, kad užsakymo įvykdymas negalimas. Pardavėjas tokiu atveju nedelsiant, bet ne ilgiau kaip per 5 darbo dienas grąžina Pirkėjui sumokėtus pinigus už Prekę.
3. APMOKĖJIMO TVARKA IR TERMINAI
3.1. Prekės kaina nurodoma elektroninėje parduotuvėje „garden24.lt“prie Prekės aprašymo. Prekių kainos nurodomos su PVM dydžiu, galiojančiu Prekės užsakymo momentu. Prekės kaina neapima pristatymo išlaidų. Pristatymo kainos ir sąlygos nurodomos „garden24.lt“ skiltyje „Pristatymas“.
3.2. Prekės užsakymas gali būti apmokamas naudojantis elektronine bankininkyste, mokėjimo pavedimu, grynaisiais pinigais ar kortele pristatymo metu.
3.3. Pristatymo metu atsiskaitant grynaisiais pinigais ar kortele, taikomas kurjerių tarnybos mokestis.
3.4. Prekės pristatymo terminas pradedamas skaičiuoti nuo to momento, kai Pardavėjas patvirtina užsakymo įvykdymo galimumą ir pradeda jo vykdymą bei po to, kai Pardavėjas gauna apmokėjimą už Prekę arba patvirtinamas Prekės užsakymas, kai Pirkėjas pasirenka atsiskaitymo būdą – grynais ar kortele.
3.5. Detalesnė informacija apie apmokėjimo būdus ir mokesčius pateikiama „garden24.lt“skiltyje „Atsiskaitymas“.
4. PREKIŲ PRISTATYMAS
4.1. Prekės Pirkėjui gali būti pristatomos vienu iš būdu: per kurjerių DPD tarnybą, pristatant į DPD paštomatus, taip pat prekes galima atsiimti iš Pardavėjo sandėlio Kauno m., prieš tai iš anksto suderinus tinkamą abiem šalims patogų ir tinkamą atsiėmimo laiką. Pristatymo būdai Pirkėjui pasirinkti yra pateikiami „garden24.lt“ skiltyje „Pristatymas“.
4.2. Jei kartu pasirenkamas Prekės apmokėjimo būdas „grynais“, Prekės pristatymo momentu būtina turėti tikslią Prekės užsakymo sumą. Pirkėjui neturint tikslios sumos, kurjeris turi teisę atsisakyti perduoti Prekę. Pakartotinis Prekės pristatymas apmokestinamas tokia pat suma, kaip ir pirminis pristatymas.
4.3. Pirkėjas įsipareigoja nurodyti tikslią pristatymo vietą. Prekes priima Prekės užsakymą pateikęs asmuo, pateikęs asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą. Jei Prekės užsakymas yra suformuojamas Pirkėjo vardu, bet pirkėjas neturi galimybės priimti prekę, Prekės užsakyme turi būti nurodytas asmuo, kurį Pirkėjas įgalioja priimti Prekę. Jei Prekė yra pristatyta Pirkėjo nurodytu adresu, tačiau Pirkėjas neturi galimybės pats priimti Prekės, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl Prekės pristatymo neįgaliotam asmeniui.
4.4. Prekę atsiima Prekes užsakymą pateikęs asmuo, ar Prekės užsakymą pateikusio asmens nurodytas (įgaliotas) asmuo, pateikęs asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą.
4.5. Įprastai prekės pristatomos „garden24.lt“skiltyje „Pristatymas“ nurodytais terminais. Pardavėjo nurodomi terminai yra preliminarūs. Pardavėjas negali garantuoti, kad Prekės visais atvejais be išimties bus pristatomos nurodytais terminais. Išimtiniais atvejais užsakymo terminas gali pailgėti papildomai 1-14 darbo dienomis, tačiau apie tokią išimtį „garden24.lt“ atsakingas darbuotojas informuoja Pirkėją telefonu arba el. paštu. Preliminarus Prekių pristatymo terminas, be kita ko, netaikomas tais atvejais, kai Pardavėjas neturi Prekės sandėlyje bei nedelsiant informuoja Pirkėją apie užsakytų Prekių trūkumą. Pirkėjas sutikdamas su šiomis Taisyklėmis aiškiai pareiškia ir sutinka, kad išimtiniais atvejais Prekių pateikimas gali vėluoti. Pardavėjas įsipareigoja suderinti su Pirkėju kitas pristatymo sąlygas.
4.6. Prekių atsitiktinio sugedimo ir žuvimo rizika pereina Pirkėjui nuo Prekės perdavimo momento.
4.7. Jei Prekių nepavyksta įteikti Pirkėjui arba Pirkėjas neatsiima prekių per nustatytą terminą ir Pirkėjas buvo sumokėjęs už Prekes iš anksto, Pardavėjas susisiekia su Pirkėju ir susitaria dėl kitų pristatymo sąlygų. Jei su Pirkėju nepavyksta susitarti dėl kitų pristatymo sąlygų (ar Pirkėjas vis tiek neatsiima ar nepriima Prekių), Prekės užsakymas yra anuliuojamas, o Pirkėjui grąžinami už Prekę sumokėti pinigai, išskyrus Pardavėjo patirtus nuostolius dėl prekės pristatymo, pinigų grąžinimo ir kitų patirtų užsakymo anuliavimo išlaidų.
4.8. Prekių pristatymo momentu Pirkėjas kartu su Pardavėju ar jo įgaliotu atstovu (kurjerio transporto įmonės atstovu), turi patikrinti siuntos pakuotės ir Prekės būklę bei pasirašyti Prekės priėmimo – perdavimo aktą ar kitą Prekės perdavimo dokumentą. Nustačius siuntos pakuotės pažeidimą, prekių kiekio, asortimento neatitikimą (-us), Pirkėjas ar Pirkėjo atstovas siuntos privalo nepriimti. Tokiu atveju kurjerio transporto įmonės atstovas kartu su Pirkėju ar Pirkėjo atstovu užpildo specialų siuntų patikrinimo aktą, kuriame nurodo rastus pažeidimus. Pirkėjas pretenziją apie netinkamą Prekės komplektaciją, pažeidimus ar kitus neatitikimus vėliausiai pateikia Pardavėjui per 24 val. nuo siuntos gavimo valandos (nuo tada, kai siuntos gavimas patvirtinamas parašu kurjeriui). Pirkėjui neatlikus šių veiksmų, Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės dėl prekių pažeidimo ir laikoma, kad Prekės pristatytos nepažeistoje pakuotėje. Pirkėjui pasirašius siuntos priėmimo – perdavimo aktą ar kitą siuntos perdavimo dokumentą, laikoma, kad Prekės perduotos tinkamos būklės, pakuotė nėra pažeista, nėra Prekės komplektacijos neatitikimų ir kt.
4.9. Kita aktuali informacija apie prekių pristatymą yra pateikiama „garden24.lt“ skiltyje „Pristatymas“ .
5. PREKIŲ KOKYBĖ
5.1. Pardavėjas garantuoja Prekių kokybę (kokybės garantija pagal galiojančius Lietuvos Respublikos įstatymus). Prekė atitinka Prekės pirkimo – pardavimo sutartį, jei:
5.1.1. Prekė atitinka Pardavėjo pateiktą Prekės aprašymą;
5.1.2. Prekė atitinka įprastus kokybės reikalavimus, taikomus to paties pobūdžio Prekėms;
5.1.3. Prekė turi tas savybes, kurių Pirkėjas galėjo protingai tikėtis, t. y. kurios būtinos Prekei, kad ją būtų galima naudoti pagal įprastinę ar specialią paskirtį;
5.1.4. parduotų Prekių kiekis, dydis ar svoris atitinka Sutarties sąlygas.
5.2. Pardavėjas neatsako Pirkėjui tuo atveju, jeigu realus Prekės dydis, forma, spalva neatitinka „garden24.lt“ naudojamo Prekės atvaizdo dėl Pirkėjo naudojamos techninės įrangos, atvaizduojančios Prekę jos užsakymo metu, techninių atvaizdavimo ypatybių. Pirkėjas turi vadovautis ne vien Prekės atvaizdu bet ir išsamiai susipažinti su Prekės aprašymu.
5.3. Prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos Prekės keičiamos bei grąžinamos remiantis Lietuvos Respublikos teisės aktų reikalavimais ir šiomis Taisyklėmis.
6. SUTARTIES ATSISAKYMAS IR PREKIŲ GRĄŽINIMAS
6.1. Kokybiškų Prekių grąžinimas perkant internetu yra galimas per 14 kalendorinių dienų, kai nėra jokios Pardavėjo ar Prekės grąžinimo poreikį lemiančios priežasties (t.y. Prekė kokybiška).
6.2. Sutarties atsisakymo teisė prasideda nuo tos dienos, kai Pirkėjas fiziškai gauna Prekes.
6.3. Pirkėjas, norėdamas grąžinti Prekę pardavėjui, privalo nedelsiant apie tai informuoti Pardavėją. Pardavėjo neinformavus iš anksto, Pirkėjas negali išsiųsti prekės atgal Pardavėjui, net jei ir nesuėjo 14 dienų terminas.
6.4. Pirkėjo reikalavimas grąžinti kokybiškas prekes yra tenkinamas, jeigu daiktai nebuvo naudojami, yra nesugadinti, išsaugotos jų vartojamosios savybės, daiktai nepraradę prekinės išvaizdos, yra originalioje tvarkingoje pakuotėje, nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt., taip pat pirkėjas turi įrodymus, patvirtinančius, kad jis daiktus pirko iš Pardavėjo UAB „Magus LT“.
6.5. Pirkėjas kokybišką Prekę grąžina pardavėjui savo lėšomis, kurios yra Pirkėjui neatlyginamos.
6.6. Jei Pirkėjas pasinaudoja aukščiau nurodyta teise atsisakyti sutarties, pinigai grąžinami per 14 dienų terminą, šį terminą skaičiuojant nuo Prekės grąžinimo momento pardavėjui.
6.7. Jei Pirkėjui buvo pristatytos ne tos Prekės, kurias Pirkėjas užsakė, Pirkėjas turi nedelsiant, bet ne vėliau kaip per 2 darbo dienas, informuoti apie tai Pardavėją elektroniniu paštu info@garden24.lt arba skambinti telefonu +37060025915. Pardavėjas nedelsiant savo sąskaita paima prekes ir keičia Pirkėjo užsakytomis prekėmis. Jei Pardavėjas nebeturi užsakytų Prekių, Pardavėjas grąžina Pirkėjui pinigus ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų.
7. KITOS NUOSTATOS
7.1. Šios Taisyklės gali būti Pardavėjo vienašališkai keičiamos. Jei po Taisyklių pakeitimo Pirkėjas toliau naudojasi elektronine parduotuve „garden24.lt“, laikoma, kad Pirkėjas sutinka su atnaujintomis Taisyklėmis.
7.2. Šios Taisyklės taikomos bet kokiai Sutarčiai, sudaromai tarp Pirkėjo ir Pardavėjo.
7.3. Pirkėjas turi teisę reikšti pretenziją Pardavėjui dėl įsigytų Prekių ir (ar) paslaugų Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
7.4. Šioms Taisyklėms yra taikoma Lietuvos Respublikos teisė.